Monday, May 4, 2009

start holiday!!!!

ari nie..,
cutiku telah bermula..,
tapi aku xblk ke rumah lagi coz ade perkara yg perluku uruskan..,
mmg penat..,
masalah yg diselesaikan tanpa ada rasa henti...,
apabila disetelkan..,
akan bertambah lagi yg bru..,
yg xwas ati nyer..,
masalah sndri xde..,
tp di terjahkan oleh masalah org kelilingku..,
akhirnya aku yg menyetelkan..,
tension......,
tp nak wat mcm mana..,
nak or x..,
kena tlg gak..,
tol x??..

cti nie..,
perancangan dah ade..,
tapak lepak utk wat keje xcari lagi..,
bagiku.,
klu nak.,
semua leh wat..,
xde masalah bagi aku..,
aku mmg xnak sshkan fmly aku time cti nie..,
so..,
keje lah.,
lainlah klu aku ppuan..,
bleh lah ddk goyang mana yang patut....,
atuyai..,
sbgi llaki yg akn pimpin bala keluarga mrk..,
kena lah mula cari rezki skunk..,
xkan nak mntk tlg bini..,
jatuhlah maruah..,
masalah nnti...,
oklah..,
akan ku sambg ke halamn hidupku time cti nnti..,
keep in touch..,
salam........

No comments: