Monday, August 3, 2009

basuh n pindah ke rumah baru!!!

hari nie..,
add lagi koleksi perpindahan aku..,
dalam hidup ini.,
wlaupun di galakkan berhijrah tetapi biarlah kena dgn tempatnya..,
lgi sa2 sem pun ken pindah..,
aduh...(mengeluh)..,
tension..,
bermula dgn semalam aku smpai ke mais.,
tlg bebudk umah aku kemas umh bru..,
time aku sampai pun umah dah siap basuh..,
tq pda along n qayyum kerana sudi meringankan tulang anda...,
tq so much geng..,
dah siap semua.,
kiteorg g mkn..,
pas 2,
relxlah..,
penat kot..,
ari nie (3/08/09).,
kiteorg bwk kuar barg kami dari kediaman lma kami yg disewa pada delta...,
tau2 jew..,
hari dah petg..,
cukup cpat masa berlalu..,
aduh..,
nampak sangt dunia sudah semakin hampir pada penghujungnya..,
Ya ALLAh..,
ampunkanlah dosa2 ku..,
kedua2 ibu bapaku..,
guru2 ku..,
rakan2 ku..,
sandara mara ku..,
serta kaum muslimin dan muslimat..,
AMIN!!!!....,


pas nie..,
dah boleh ddk umah 2 coz dah kiteorg bli tikr getah yg baru..,
nasib baik umah 2 x jauh dari umah asal kami..,
dekat jew.,
atas ORBIT NIAGA..,
kan dekat 2..,
huhuhu..,
mlaslah nak wat surat or wat ever nak lwan kes nie..,
bak kata pepath..,
jgn mencurah air ke daun keladi pabila dgr guruh di awangan..( betul kew)!!!..,
huhuhu..,
ok lah..,
dah nak mlam nie..,
dah nak gerak blik.,
karg bertembung dgn org balik keje.,
xsedar lak ari nie ari senin..,
ok.,
salam n luv un all!!!...

1 comment:

faisal awiengs said...

hye
thx 4 follow blog aku
erm..ko ni kaki wayang eh...?