Sunday, August 2, 2009

LAND OF THE LOST!!!

salam semua..,
rupa nyer dah lama x up 2 date my blog..,
huhuhu..,
semalam aku kuar dgn abg aku g lepak alamanda sambil meliht keindahn yang sangat menaikkan aroma nafsu..,
mna tidak nyer..,
dah malam2 ujung minggu.,
xkan kaum kerbat nenek2 yg lepak kat si2 time2 mcm2..,
sambil melihat 2, aku terpandang sesua2 yg sgt menarik mataku.,
i2lah cter terbru yaanh ala2 "adventures comedy".,
aku sanggup g tonton cter 2 dua ke 3 pat kali..,
best gler!!!!..,
memang xkeringlah pankreas korg dah hasilkan segala jenis hormon..,
hahaha.,
tetapi sesaper nak bwk dk bwh 12 thn.,
x digalakkan utk tgk cter 2.,
aku tau.,
2 semua hak individu..,
tp byk adegaan yang xdiundang yg boleh merosakkan mereka yg msih suci lgi(bebudak)..,
bestlah cter die..

sinopsis..,

tgklah sendri..!!!..,
malas nk cter...

rating:
4/5

bye...

No comments: