Wednesday, September 9, 2009

Hari radio Se-MALAYSIA

Hari ini..,
aku telah tersedar dari tidur terlalu lambat. ini kerana aku telah tido lambat pada malam sebelumnya. kerana penat pergi karaoke dan bermacam-macam lagi aktiviti yang aku lakukan pada malam itu. jadi selepas sahur, aku pon tido dgn harapan bleh bgn awal.., x juga.., masih terlajak pabila tido pada pukul 3 lbh pagi. pas bangun dari tido pada pukul 11 pagi, aku terus mendengar sinar fm. barulah aku tau, hari ini adalah hari radio sedunia. memang xkusangka. memang cantik tarikh pada hari ini. iaitu jatuhnya hari radio pada tarikh 9/9/09.., kan cantik.
sesaper yang banyak mengetahui mengenai sejarah radio selain dari ape yang aku tau, blehlah msg aku kat 017-6580142,
myspace: bobhazim@yahoo.com
facebook: mohaw_mko@yahoo.com.my

No comments: