Tuesday, September 1, 2009

hari yang paling memenatkan!!!!

Pada 3 hari yang lalu.., aku berkesempatan men follow memberku pergi ke perkampungan orang asli di kg pansoon di kajang. Di sana, aku telah mengikuti n menolong member aku dalam menghiburkan satu group dari sebuah kumpulan/ kelab bola sepak yang mejoriti yang aku temui hari itu adalah dari kalangan orang sabah yang telah lama menetap di semenanjung.
Pengalaman itu tidak dapat aku kongsi bersama pembaca kerana pada hari tersebut adalah hari hujan yang agak lebat lah jgk..,
jd byk gmbr aku xdpt snap..,

hari itu bermula dari start aku sampai di perkampungan pada pukul lebih kurang 9 pagi.,
selepas mendapt sedikit taklimat dari penganjur, kami terus bersedia memasang peralatan untuk melakukan flying fork..,
dalam keadaaan hujan, kami redahi jua agar matlamat kami kesampaian iaitu menghiburkan mereka yang telah menempah khidmat kami.
selapas siap pasang lbh kurang dalm 1 jam setgh..,
kami mula memanggil tetamu n memberi sedikit taklimat mengenai flying fork, antara isi nya ialah cara2 pemakaian crab, harnest, keselamatan dan disiplin agar program berjalan dgn lancar tanpa berlaku sebarang masalah yg x di ingini..,
peserta yang terlibat lebih kurng dalam 40 orang yg kesemua nyer ingi mencuba pelbagai gy n rentak..,
antar nya ialh cara bisa, superman n batman.., caranya seng saja..,
disiplin tinggi n mendengar kata., jadilah dgn sempurna pergerakn tersebut...,
akhir sekali, dalam pukul 2 petang, tmatlah semua aktiviti yang dijalankan.,
wlaupun penat, tapi tetap gembira kerana merekaa puas dgn khidmat yng kami sediakan n mereka berkata akan terus menggunakan khidmat kami pada lain kali....,
dan merekaingin sekali membuat repelling lak pas nie..,

so sesaper yang ingin membuat aktiviti lasak spt repelling, flying fork or what ever untuk event or ape2 jelah..,
boleh lah kol aku kat no nie....,
aku akan setupkan tempt or barang....,

no hotline: 017-6580142...,

harga kami amatlah berpatutan....

No comments: